Lørdag tok G19 for alvor fatt på oppgavene som venter i årets sesong.

Lørdag var det klart for superlørdag for G19. Kort oppsummert betød dette at spillergruppen var invitert til en samlingsdag fra kl. 10.00-16.00. G19 rykket i fjor opp til Interkrets B, og skal dermed spille på nasjonalt nivå i 2021. Det betyr at det skal tas noen steg gjennom en vinter og en vår.

Lillehammer FK satser aktivt på kultur- og lagbygging, da dette påvirker arbeidsmiljøet i særlig positiv grad. Dagen begynte med både individuelt arbeid og arbeid i gruppe. Her ble klubbens verdigrunn (Lågen) tolket, og det ble arbeidet med mål og rammer for årets sesong.

Deretter gikk turen til Håkons Hall hvor det ble gjennomført en 7-kamp med ulike øvelser. Her fikk spillerne brynt seg i diverse øvelser. I etterkant ble det også arbeidet med ulike kulturelle underholdningsbidrag. Her var målet å få spillerne til å by på seg selv.

«Uten mat og drikke duger helten ikke», og dagen ble avsluttet med påfyll av næring. Her ble det også urfremføringer av ymse kulturelle bidrag planlagt tidligere på dagen. Her var det mange som var et godt stykke utenfor komfortsonen, men mye kan tyde på at det skjuler seg noen talenter hos flere av spillerne, ut over det å spille fotball.

Vinnerlaget i 7-kampen ble lag nummer 2, og det bestod av: Fredrik Sveen, Sivert Gullikstad, Oskar Øien og Simen Renolen.

Vi takker foresatte som bidro både «på og utenfor banen» til at dette ble en bra dag for gutta.

Lillehammer FK arbeider etter verdien om nøysomhet. En slik dag er ikke mulig å arrangere uten velvilje fra klubbens samarbeidspartnere. Vi takker Scandic Victoria Lillehammer, Olympiaparken/Håkons Hall og Frich´s for strålende samarbeid denne dagen. Dette viser hva som er mulig å få til når vi alle utøver samhandling og trekker i lag.

Vi ønsker G19 lykke til med det videre arbeidet i en meget spennende sesong.

Lagbyggende hilsen

LFK web