Denne uken arranger Felgen Trafikalt Grunnkurs for medlemmer/spillere i Lillehammer FK. Vi tok turen innom i går, hvor vi loddet stemningen.

Det skal lønne seg å være medlem av Lillehammer FK og vi jobber stadig med å tilby gode fordeler for våre medlemmer. Dette er noe vi har fokus på når vi snakker med alle våre samarbeidspartnere. Fullstendig oversikt over medlemsfordelene finner du på web, under fanen «Stolthet».

Denne uken arrangeres det Trafikalt Grunnkurs, eksklusivt for våre spillere. Grunnet Covid-19 er det kun mulig med åtte deltakere, og denne ukens kurs ble raskt fylt opp. Det kommer flere kurs gjennom året, og målet er også å tilby kurs i regi av Felgen i Klubbhuset på Stampa. Man kan dermed ta kurs sammen med egne venner fra laget sitt, og man sparer også penger, ved at Felgen tilbyr en fordelaktig medlemspris. Dette er samhandlig i praksis, og et ypperlig eksempel på at vi spiller hverandre gode.

Det var spillere fra G16 som begynte sin vei mot førerkort i går, og det var en forventningsfull gjeng som tok plass bak pultene. Den korte konklusjonen var at alle gledet seg. Instruktør denne uken er Eirik Rudrud.

Ønske om nye kurs eller spørsmål til samarbeidet vi har med Felgen, kan rettes til Daglig Leder på mail: dagligleder@lillehammerfk.no

Vi ønsker gutta masse lykke til på veien mot førerkort.

Kunnskapshilsen