Vi gleder oss over at GK er ny samarbeidspartner til Lillehammer Fotballklubb.

GK er samarbeidspartner nummer 45 som nå velger å bli med oss på laget, og det er en stor glede å ønske Torbjørn og hans lag velkommen til klubben. GK er også den 11. nye bedriften som har blitt en del av vår sponsorpool det siste året. Vi arbeider hardt for å være en attraktiv samarbeidspartner og at lokalt næringsliv vil bidra til utvikling av både gode personer og fotballspillere, setter vi stor pris på. Bidraget fra næringslivet er viktig for at vi kan gi et så godt tilbud til våre medlemmer som mulig.

GK tilbyr tjenester innen rør, blikkenslagere, ventilasjon og elektro og har ca. 3 500 ansatte totalt fordelt på Norge, Sverige og Danmark. På Lillehammer jobber ca. 150 ansatte og GK er dermed en stor arbeidsplass i Lillehammer kommune.

GK finner du i Nordre Ål, enkelt tilgjengelig mellom to rundkjøringer. For dem som har levd noen år, lå Skurva Gatekjøkken på samme sted.

Avdelingsleder, Torbjørn Paulsen, fremhever viktigheten av at det er aktivitet i byen. Det er viktig at folk kommer seg ut og vi ønsker å bidra til den lokale idretten.

«Lillehammer må fortsette å være en aktiv by»

Som medlem i Lillehammer FK tilbyr også GK privatkunder 15 % rabatt på materiell handlet i butikken i Nordre Ål. Privatkunder får også 15 % rabatt på materiell som brukes i utførelse av prosjekter med ansatte fra GK.

Vi takker for tilliten som GK viser oss, og vi gleder oss til mye god samhandling med Torbjørn og hans GK-lag.