Vi har oppgradert vårt samarbeid med KANTALL.

KANTALL har i flere år vært en viktig samarbeidspartner til både LFK og LKFK. I LFK er de blant annet synlig med draktreklame på våre drakter i yngres avdeling og ungdomsavdelingen.

For kort tid tilbake tok vi turen bort til deres lokaler hvor vi møtte både Egil Bøhleregen og Merethe Flø. Dette skjedde i forbindelse med at KANTALL nå øker innsatsen og tar steget opp som Hovedsponsor i den fusjonerte klubben. Dermed viser KANTALL at de både KAN og vil mer!

KANTALL er opptatt av sitt samfunnsansvar og det er viktig for dem å gi tilbake, og støtte barn og ungdom der de er. KANTALL ønsker med det å støtte og bidra der hvor det er mye aktivitet, og det er det så absolutt innen fotballen. Den fusjonerte klubben vil passere 1 000 aktive spillere. KANTALL ser gjerne at seniorlagene, både for menn og kvinner, klatrer i divisjonssystemet og setter Lillehammer på fotballkartet, men vel så viktig er bredden og folkehelseperspektivet. KANTALL støtter blant annet både fotball, ishockey, sykkel og ski.

«KANTALL er en lokal aktør som bidrar lokalt» (M. Flø)

Både Egil og Merethe gleder seg til at klubbene fusjonerer, noe de mener er et korrekt skritt å ta. De håper også at fusjonen fører med seg positive effekter knyttet til likestilling, like muligheter og inkludering. Dette er allerede viktige verdier for KANTALL som vises i det daglige i deres kontorlokaler.

Vi takker for tilliten som vises oss fra KANTALL, og vi ser fram til mye god samhandling i årene som kommer.

Ut over det, pågår det et markedsarbeid med svært høy intensitet om dagen. Her er målet å være kommet så langt som mulig innen ribba settes i ovnen. Vi kommer tilbake med en egen nyhetssak om dette arbeidet.

Markedshilsen