Det skal lønne seg å samarbeide med Lillehammer Fotballklubb.

Onsdag var det igjen klart for Bedriftskobling. Dette er et B2B arrangement, hvor vi booker møtene på vegne av våre samarbeidspartnere. Dette var en nyhet i fjor, og antallet deltakere økte til årets kobling. Dermed har vi stor tro på at Bedriftskobling har kommet for å bli. Første gang er oppstart, andre gang er gjentakelse, og tredje gang er som kjent tradisjon.

Vi har fokus på fire baller overfor våre samarbeidspartnere, og disse er: aktivering, nettverk, synlighet og opplevelser. Bedriftskobling er både aktivering og nettverk. I næringslivet er det vanlig å måle avkastning på investert kapital, og vi arbeider knallhardt for at våre samarbeidspartnere skal føle at de får nettopp det, når de velger å engasjere seg i Lillehammer Fotballklubb.

I går ble det gjennomført ikke mindre enn 42 unike kundemøter fra lunch til middag. Mer effektivt enn dette, er det vanskelig å jobbe. Vi er sikre på at noen opplevde nettkjenning underveis i kampene. Om ikke annet så kom flere i scoringsposisjon etter dagen, og ballene finner mest trolig veien til mål etter hvert.

Vi takker alle samarbeidspartnere som deltok. Vi takker også for den entusiasmen som møter oss i markedsarbeidet.

Neste markedsarrangement er vår legendariske Sponsor 10-kamp i november. Så skal vi heller ikke glemme morgendagens viktige A-kamp hjemme på Stampa. Vi tar i mot Gran og avspark er kl. 15.00.