Lillehammer Fotballklubb (LFK) og Lillehammer Kvinnefotballklubb (LKFK) fusjonerer med virkning fra 1. januar 2024. Den nye klubben har store ambisjoner når det kommer til kvaliteten i det sportslige tilbudet, hvilket gjelder alle spillere uavhengig av kjønn. Målet er å skape en inkluderende og mangfoldig klubb for alle i regionen. Fra samme dato er det ledig stilling som Administrativ leder i den nye klubben.

Stillingen som Administrativ leder er en nyopprettet stilling i den nye klubben. Stillingen er en støttefunksjon til Daglig leder og Utviklingsansvarlig, og Administrativ leder vil være en del av klubbens ledergruppe. Stillingen vil kunne omfatte arbeid innen både administrasjon, ledelse, organisasjonsutvikling, strategi, sport og marked. Stillingen rapporterer til Daglig leder.

Arbeidstid vil primært være på dagtid, men kvelds- og helgearbeid må påregnes. Arbeidssted vil være Klubbhuset på Stampesletta.

Ansvarsområder:

• Overvåke og koordinere administrative aktiviteter i klubben
  • Håndtere medlemsregistrering og oppfølging av medlemsavgifter
  • Koordinere arrangementer, turneringer og kamper
  • Utvikle og iverksette administrative prosedyrer for å sikre en smidig og effektiv drift

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning innen, administrasjon, idrettsledelse eller tilsvarende
  • Erfaring fra administrativt arbeid, gjerne fra idrettssektoren
  • God økonomiforståelse og erfaring fra budsjettstyring
  • Evne til å arbeide selvstendig, strukturert og i team
  • Gode samarbeidsevner og evne til å være løsningsorientert
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Stor arbeidskapasitet og evne til å tåle stress
  • Kunnskap om fotball og interesse for idrett generelt er en fordel

Vi tilbyr:

• En spennende og utfordrende stilling i en veldrevet og ambisiøs fotballklubb
  • Muligheten til å jobbe i et dynamisk miljø med dedikerte kollegaer
  • Gode muligheter til å påvirke klubbens fremtid
  • Konkurransedyktige betingelser i tråd med kvalifikasjoner og erfaring

Kontakt:

For spørsmål om stillingen kan følgende kontaktes

• Daglig leder, Jostein Wahl, 976 75 776
  • Utviklingsansvarlig, Henrik Wangberg, 406 08 495

Man vil ha stor frihet i arbeidet, og gode muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag. Nødvendig opplæring vil bli gitt. Tiltredelse vil være 01.01.24, men tidligere oppstart kan være aktuelt.

Mangfold er en styrke. Vi ønsker ansatte med ulike kompetanser, livserfaring og perspektiver, og oppfordrer derfor kvinner og personer med etnisk minoritetsbakgrunn til å søke.

Søknad med CV sendes på mail til: dagligleder@lillehammerfk.no

Søknadsfrist: søndag 20. august 2023.