Under fredagens hjemmekamp fikk vinnerne fra høstens kampanje sine vel fortjente premier.

Sist høst gjorde vi en pilot på en salgskampanje med Bambusa. Dette var for å skaffe oss viktige erfaringer inn mot et nytt samarbeid, som vi tenker er spennende. I 2023 samarbeider LFK og LKFK om å kjøre samme kampanjer og vi tenker at dette skaper viktig forutsigbarhet for begge organisasjoner. At klubbene gjør det samme og gjennomfører kampanjer som en klubb, tror vi skaper bedre oversikt for alle parter.

Det blir selvfølgelig ikke en kampanje uten premier, og vi synes det er kjempestas at vi har spillere som motiveres av fine premier. Vi tenker at det er naturlig å fremheve gode prestasjoner i sesong, fremfor utenom, så av den grunn har vi ventet med å offentliggjøre høstens vinnere.

«Selg de sokka!» (Jungelord fra Magnus)

På fredag, i pausen, fikk LFKs tre beste selgere overrakt gavekort for solid engasjement og arbeidsinnsats. Gledelig nok var det spillere både fra Yngres Avdeling og Ungdomsavdelingen som utmerket seg. Høstens tre beste selgere ble:

• Magnus Kolstad fra G13, nå G14
  • Even Witzøe Stendahl fra G10 Nordre Ål, nå G11 Nordre Ål
  • Sami Hatsey fra G13, nå G14

Vi venter nå i spenning på hvem som stikker av med premier i vårens kampanje.

Gavekorthilsen fra Stampa