Vårt senior herrer A-lag forsterkes ytterligere offensivt foran sesongen 2024.

Det er svært gledelig å kunne informere om at Øystein Lundblad Næsheim blir en del av vårt senior herrer A-lag i 2024. Han kommer flyttende til byen med samboer, og har ingen umiddelbare planer om å legge skoene på hyllen.

Øystein er fra Bærum og har spilt mange kamper for Lommedalen. Deretter har turen gått via Lørenskog til Halden. Øystein har flere sesonger i Kvik Halden og lang fartstid fra Post Nord-LIGAEN, dvs. nivå tre i Norge, hakket under OBOS, som er å regne for toppfotball. Dermed får vi nå både som lag og klubb verdifulle referanser fra nivået vi tenker det er naturlig at Lillehammer selv skal være en del av om noen år. Han har et solid målsnitt på nviå tre i Norge, og vi er spent på hvordan dette vil slå ut på vårt nivå.

Vi har per i dag en meget ung seniorstall på vårt herrelag. Øystein har passert 30 år, og dermed blir han en viktig bidragsyter, både på og utenfor banen. Våre ungsauer trenger eldre rollemodeller, og ikke minst erfarne spillere som har en erfaringskrukke de yngre kan høste av. Samtidig skjerpes nå konkurransen om plassene på laget, og det er veldig bra. Konkurranse trigger nemlig både fremgang og kvalitet.

Tidligere har også Preben Finstad-Hemma varslet sin ankomst til Stampa, og våre beste menn bør dermed vært godt rustet for å putte kasser både på Stampa og på bortebane i 2024.

Offensiv hilsen fra Stampa.