Vi gleder oss over at Morten er klar for 2024.

Morten Skjærstad tok over vårt A-lag høsten 2022. Gjennom høsten og ikke minst vinteren 2023 har han i kraft av sin rolle som Hovedtrener satt sitt tydelige preg på prestasjonsgruppen. Det er ingen overraskelse over at vi som klubb er meget godt fornøyd med det grundige arbeidet som legges ned ukentlig. Vårt A-lag har også levert en solid sesong i 2023.

Vi er opptatt av kontinuitet, både på og utenfor banen, da dette er en meget viktig verdidriver. Vi gleder oss derfor over at Morten er med oss også i 2024. Det medfører at den blå tråden videreføres også kommende år, og vi gleder oss til å samarbeide videre med Morten og hans team.

A-laget har trukket langt flere tilskuere til Stampa i år, og vi ser fram til mye jubel også kommende sesong.

Bærekraftig hilsen fra Kulturhuset