17. og 18. juni gjennomfører vi årets første Klubbtreninger på Stampa.

Bakgrunn:

Lillehammer Fotballklubb ønsker denne sesongen å gjennomføre minimum fire organiserte Klubbtreninger for spillere i alderen 8-12 år. Disse treningene vil gjennomføres på Stampesletta, og oppstart er 17. og 18. juni. Klubbtreninger vil normalt sett gjennomføres i helgene. For G12 vil det fra august være et eget opplegg, og foresatte vil bli informert om dette før fellesferien.

Oppstart:

17. juni: G11 og G12 fra kl. 09.00-10.30

18. juni: G8 til og med G10 fra kl. 09.00-10.30

Hvem leder øktene?

Treningene gjennomføres med trenere fra ungdomsavdelingen, der blant annet Henrik Wangberg, Kim Solberg og Mayron Elafati er ansatt. De vil planlegge og gjennomføre treningen, samt å komme med innspill på hva en jobber videre med til neste trening. Vi ønsker å ta dette opp når skolen starter igjen.

Våre klubbtrenere tar med seg spillere fra ungdomsavdelingen til disse treningene. Også trenerne som normalt trener lagene er velkomne inn, og vi håper at mange trenere benytter anledningen til å møte på Klubbøktene.

Hvorfor arrangerer Lillehammer Fotballklubb Klubbøkter?

Vi begynner å få et fint miljø med ungdomstrenere som samarbeider godt med foresatte rundt drift av våre ungdomslag. Dette samarbeidet ønsker Lillehammer Fotballklubb å utvide til også å gjelde barnefotballen. På sikt vil klubben tilby egne kurs for «Lillehammertreneren», med utgangspunkt i øktene vi gjennomfører på Stampa.

Vi lager egne grupper i Rubic, eller bruker eksisterende lag for å legge inn aktiviteten. Husk å melde deg på eller av der!

Skulle det være noen spørsmål, er det bare å ta kontakt med Klubben. Det gjøres på mail: sverre@lillehammerfk.no