Kun tre poeng skiller KIL 2 og LFK. Det er en herlig høst vi er vitne til.

Onsdag spilte både KIL 2 og LFK seriekamper. KIL 2 klarte som ett av få lag å slå Kolbu/KK på deres hjemmebane. Det skjer ikke hvert år, faktisk, og KIL 2 snudde kampen det siste kvarteret, etter å ha ligget under med ett mål. LFK tok turen til Flisa, og det endte med seier, og tre nye poeng. Grunnet at KIL snublet borte mot Gran i forrige uke, er det nå kun tre fattige poeng som skiller de to tetlagene.

Ser vi på tabellen, står nå opprykket til Norsk Tipping-LIGAEN mellom KIL 2 og LFK. De andre lagene er for langt bak til å kunne kutte luken. Dermed er vi vitne til en meget spennende høst. Som alle forstår, har KIL 2 «the upper hand», men alle vet at ballen er rundt. Lektor Eggen visste også at potetene ikke tas opp riktig ennå…

Mandag 2. oktober er det ny hjemmekamp på Stampa. Da får vi besøk av Brumunddal 2. Avspark er kl. 20.00. Vi gleder oss til en deilig høstkamp i Flomlys på Stampa. Vi minner om at høsten nå for alvor har kommet, så husk gjerne superundertøy, vinterjakke og lue.

Mandagens Matchsponsor er Pizzabakeren, og de gir som vanlig premie til LFKs beste spiller.

Matchprogram finner du her: Brumunddal 2

Tabellen finner du her:Tabell 4. Div.

Velkommen på kamp.