Vi takker for en herlig uke med Tine Fotballskole.

Sist uke ble årets første uke med Tine Fotballskole gjennomført. Vi takker så mye for den tilliten som blir oss til del. Det var nok en gang en meget godt besøkt fotballskole, og vi gleder oss stort over å se all fotballgleden på feltet.

Vi retter også en stor takk til våre instruktører. De kommer fra Ungdomsavdelingen i både LFK og LKFK. Det er ingen «walk in the park» å være instruktør, og det kreves både fysisk og psykisk tilstedeværelse. En stor takk også til Mayron som i år var hovedansvarlig og hadde oversikten over stort og smått.

Gjennom uken fikk vi også besøk fra vår samarbeidsklubb, HamKam, noe som vakte stor begeistring.

Tradisjonen tro ble det avsluttet med grilling fredag.

Neste Tine Fotballskole er i uke 33. Her er det fortsatt noen ledige plasser og mer info og link til påmelding finnes her: Tine Fotballskole uke 33

Da gjenstår det bare å ønske god fotballsommer videre.