I fjor innstiftet vi prosjekt JUBEL. Etter en noe trå start, går nu alt så meget bedre…

Vi ønsker naturlig nok flest mulig tilskuere på alle kamper når LFK spiller. Det være seg om det er i barnefotballen, ungdomsfotballen eller seniorfotballen. Så er det en gang slik, at vårt A-lag er flaggskipet og øverst i næringskjeden. Vi håper at det er mange små og store spillere som en gang drømmer om å ikle seg klubbdrakten på vårt øverste nivå. I den forbindelse er det viktig at våre egne spillere har lyst til å ta turen på A-lagets hjemmekamper.

Som et ledd i å skape engasjement rundt A-lagets hjemmekamper innstiftet vi i fjor Prosjekt JUBEL. Vi innser at dette fikk en trå start, da jevnt over hele sesongen ble spilt på bortebane. Det ble på ingen måte fullstendig grunnstøting av prosjektet, og vi har ikke for vane å gi opp. Denne våren har vist lovende takter og sist kamp var det G12 Søre Ål som tok turen innom Stampa.

Som i fjor er alle kamper fordelt mellom klubbens lag, og det fullstendige oppsettet er her: Prosjekt JUBEL

Vi takker for en lovende start, og vi gleder oss til resten av sesongen.

Årets vinner får 10 000,- til lagskassen gitt av USBL. Vinnerlaget får sin premie overlevert under Fellesavslutningen i Yngres etter endt sesong.

JUBEL-hilsen fra Klubbhuset