Sist lørdag bidro kamper i Stjerneserien til stor stemning på Stampa.

På lørdag var det betydelig aktivitet på Stampa. Det var kamper i Stjerneserien, det var Interkretskamp og til slutt var A-laget i aksjon.

I Stjerneserien tok ikke mindre enn seks lag fra tre ulike klubber tok turen til oss. Det var Brane Tigers, Toten Superstars og Vind Stars, og dette var andre runde i Stjerneserien 2023. Det var strålende vær, mye god fotball og topp stemning på Stampa. Noe av det viktigste vi gjør som klubb er å legge til rette for idrettsglede og folkehelse.

Wednesday United stilte selv med to lag, hvor det naturlig nok ble både seier og tap i solsteiken på stueteppet. Etter hvert blir det nå sommerferie, og det har vært mange gode opplevelser i vårsesongen, herunder også en opptur på rekrutteringssiden. Fem nye fjes er på vei inn i laget – det gledes!

Idrettsgledehilsen fra Stampa