Marius Elind inntar ankerrollen i laget på Klubbhuset.

Marius Elind har siden i sommer fungert som midlertidig Daglig leder i Lillehammer Kvinnefotballklubb. Den jobben har han utført meget godt, og Marius har som et midtbaneanker vist evne til å holde balansen i organisasjonen.

Det er derfor en stor glede å kunne informere om at Marius blir med videre i 2024 i den fusjonerte klubben. Han får tittelen Administrasjonskoordinator (AK), og dermed får han en meget sentral rolle i den fusjonerte klubben. Fotballen har opplevd sterk vekst de siste årene, og med Marius på laget, er det et mål at vi skal yte bedre service, både internt og eksternt. Kort sagt, så skal vi rekke over mer. Som tittelen tilsier, så skal Marius jobbe mye med administrasjon og støtte opp under arbeidet til Daglig leder (DL) og Utviklingssjef (US). Dermed strammer vi strikken noe mht. tydeliggjøre av ansvarsoppgaver, noe som vi mener vil bidra til økt kvalitet i leveransen. Det gir også rom for mer fokus i det daglige arbeidet til de tre på Klubbhuset.

Mange har allerede blitt godt kjent med Marius gjennom sommeren og høsten. Han har en Bachelorgrad i Sport Management fra HINN, og han er fra Nøtterøy. Selv uten nærhet til saltvann, har han funnet seg godt til rette i idrettsbyen, Lillehammer, og vi er trygge på at Marius vil bidra positivt til driften av klubben.

Fra 1. januar 2024 kan Marius nås på følgende mail: admin@lillehammerfk.no

Vi ønsker Marius velkommen på laget. Ta han godt imot!