Det ble nok en seier for vårt A-lag på Stampa i dag, og dermed lever spenningen videre i avdelingen.

Stampa lå badet i høstsol i dag, og det var perfekte spilleforhold. Gårsdagens regn medførte en herlig stuss i gresset. Hvem trenger vel vanningsanlegg, når vi kan stole på Vår Herre?… Publikum er ikke kjent for å komme i god tid før kamp på Stampa, og dermed var folk knapt på plass, innen Simen Renolen puttet kampens første mål. Våre gutter tok skikkelig tak i kampen, og det første kvarteret ble det produsert mange store sjanser. Det ble imidlertid ikke nettkjenning, og til tross for stor spillemessig dominans, ble det kun ett mål i første omgang. Lagene gikk dermed til pause på stillingen 1-0.

Andre omgang begynner som den første, og folk var knapt nok ferdig i kiosken, før Sander Jensen la på til 2-0. Da var det nok mange som håpet på en reprise av hjemmekampen mot Brumunddal 2. Det fikk vi dessverre ikke når det kommer til antall mål. Vi har stort ballinnehav og det produseres mange sjanser. Dessverre fyrer gutta med løskrutt i dag, men like før slutt, finner Henrik Botten veien til mål. En godt slått frispark går tvers igjennom boksen og rett i mål. Dermed ebber det hele ut med 3-0 og hjemmeseier.

Vi takker alle som tok turen til Stampa. Det var spesielt god stemning på tribunen og kommentarene satt løst. I kiosken kunne man sågar i dag kjøpe popkorn, i tillegg til de legendariske vaflene. Vi takker alle som la igjen penger i kiosken.

En lokal jury kåret Sondre Nyrud til LFKs beste spiller i dag. Han fikk premie fra dagens Matchsponsor, Dialecta, og det var Terje Nilstad som overrakte premien etter kampslutt.

Vi takker våre flinke Stadionverter og foresatte til G13 i kiosken. En stor takk også til Vegard som har lagt ned mange timer som Speaker denne sesongen. Det blir ikke et fullverdig kamparrangement sånn helt uten videre. Klapp på skulderen også til Oscar som holder styr på laget under hjemmekampene på Stampa.

Da gjenstår det bare å ønske en flott fotballhelg.

Arrangementshilsen fra Stampa