I går kveld, mandag, vant A-laget hele 7-0 borte mot Brumunddal 2. Det er derfor all grunn til å se frem mot lørdagens hjemmekamp.

A-laget er for alvor i siget om dagen, og gårsdagens borteseier, medfører at våre beste menn for alvor er med og kjemper helt i toppen av tabellen. Lørdag får vi besøk av Nybergsund/Trysil, og avspark er kl. 15.00. Per nå er LFK ubeseiret i avdelingen så langt, og vi håper naturligvis på at det stemmer også etter kommende runde.

Det er ellers duket for en meget aktiv dag på Stampa, lørdag. Kl. 09.00 begynner kamper i Stjerneserien, og her deltar vårt eget lag, Wednesday United. Kl. 13.00 er det avspark for G16 IK som møter Moss. Kl. 15.00 er det så A-lagets tur. Det er dermed få grunner til å tilbringe lørdagen andre steder enn på Stampa!

Matchprogram finner du her: Nybergsund Trysil IL

Ballhentere kommer lørdag fra G11 Nordre Ål. Matchsponsor er Kontorleverandøren og de gir som vanlig premie til LFKs beste spiller.

Vi håper at mange tar turen på Stampa og støtter gutta.

Oppdatert tabell finner du her: Tabell 4. Div.

Velkommen på kamp.