Det er gledelig stor aktivitet i Klubbhuset på Stampa.

Lillehammer FK har de siste årene investert tid og krefter i Klubbhuset på Stampa. Dette fordi vi ønsker å utvikle Klubbhuset til en sentral møteplass. Vi ser at det å ha en åpen dør, kiosk i sesongen, samt høy tilstedeværelse bidrar til at huset brukes. For kort tid tilbake hadde engasjerte foresatte rundt G14 lagt til rette for kveldsmat på Klubbhuset etter endt økt, og rapportene tyder på at det var vellykket.

Lillehammer FK er heldige som har mange engasjerte foresatte som bidrar rundt lagene i klubben. Uten dette engasjementet ville vi vært langt fattigere som klubb. En vis person har en gang sagt at det beste frynsegodet er et godt arbeidsmiljø. At vi sammen gjør Lillehammer til et godt sted å være, er en viktig del av vårt samfunnsoppdrag. Vi benytter også anledningen til å rette en takk til Kiwi som bistod med godt lagspill rundt dette tiltaket.

Vi har også de siste dagene hatt jentelag innom som har tatt Klubbhuset i bruk, og som nyfusjonert klubb, er det ekstra gledelig å se. Vi blir utvilsomt #sterkeresammen og #deternøye å bygge et godt miljø. Dette inspirerer oss naturligvis til videre hardt arbeid knyttet til utvikling av Klubbhuset.

Vi ønsker hele fotballfamilien en herlig uke videre.

Web.