A-laget møter Reinsvoll på Stampa lørdag ettermiddag. Avspark er kl. 14.30.

Høydepunktene står formelig i kø denne helgen, og i morgen, lørdag, spiller A-laget hjemme mot Reinsvoll. Dette er andre kvalifiserende runde til NM. I forrige runde ble Faaberg slått 3-0, og i morgen venter altså Reinsvoll på Stampa. Avspark er kl. 14.30. Seier mot Reinsvoll vil gi avansement til første ordinære runde i NM (Cup).

Det skjer imidlertid langt mer enn som så på Stampa i helgen. Allerede kl. 12.00 på lørdag er G19 i gang med kvalifiseringsspill til Elite. På søndag er det igjen klart for NM, og denne gangen er det G16 sin tur. De er i andre mellomrunde og søndag gjester Vålerenga Stampa. G16 vant sin første match i Oslo for kort tid siden, og søndag bør det være duket for en real go´bit da gutta fra Hovedstaden besøker OL-byen. Her er avspark kl. 16.30.

Det vil være åpen kiosk i Klubbhuset under noen av disse kampene. Vi vet at andre lag også spiller kamper på Stampa i helgen, men vi ber om forståelse for at vi ikke kan ha åpen kiosk fra morgen til kveld. Det har vi dessverre ikke kapasitet til.

I denne linken kan du lett søke deg frem til alle kamper for lag fra LFK innen gitte tidsintervall. Du justerer bare datoene (fra og til) i nedtrekksmenyene: Oversikt kamper lag i fra LFK

Vi benytter ellers anledningen til å gratulere G19 Interkrets med en solid sesongåpning i Oslo i går, torsdag. Oppsal ble slått 3-1 og det er en god åpning på sesongen. G19 spiller i 2023 for tredje året på rad på nasjonalt nivå, og å få referanser på nivå er avgjørende for LFK sin spillerutvikling.

Vi håper å se mange på Stampa i helgen.

Fotballhelghilsen