Onsdag 2. august kl. 20.00 er det avspark for en meget spennende høstsesong for vårt A-lag.

Det har vært en god vårsesong for vårt A-lag. Vi og KIL 2 er de to lagene uten tap i vårsesongen. Våre beste menn har sågar til gode å slippe inn mål hjemme på Stampa! Onsdag 2. august kl. 20.00 er det avspark for høstsesongen. Den bringer med seg ikke mindre enn ni hjemmekamper på Stampa.

Høsten begynner med en skikkelig storkamp da vi får KIL 2 på besøk. Våre gjester fra de dype skoger leder tabellen etter halvspilt serie, men som alle vet, er det høsten som avgjør både topp og bunn av tabellen. Det var en herlig stemning da vi rystet KIL i 1. runde NM, og vi håper på like mye entusiasme på Stampa i morgen.

Tabellen finner dere her: Tabell 4. Div.

A-laget har forberedt seg godt, og vi håper mange tar turen på høstens hjemmekamper. Det har vært en temmelig jevn avdeling i vår, og mye tyder på at det kan bli spenning helt til siste spark på ballen. Det har vært jevnt over meget god stemning på Stampa denne våren. Vi håper at den fortsetter, og oppfordrer alle til å ta turen på kamp gjennom høsten.

Morgendagens Matchsponsor er ØM Fjeld – Evensen & Evensen, og de gir premie til LFKs beste spiller.

Kampprogram finner du her: KIL2

Velkommen til Stampa.