To herlige hjemmekamper venter på Stampa denne helgen.

Selv om mange kanskje fortsatt er i feriemodus og skolestart kun er en fjern tanke, så ruller kula for fullt i fotballen.

Til helgen er vi klare for to herlige oppgjør på Stampa. Lørdag 12. august tar G16 imot Skeid med avspark kl. 14.00. Søndag 13. august får A-laget besøk av Gjøvik-Lyn 2. Her er avspark kl. 15.00.

Vi kan love et revansjesugent A-lag etter siste hjemmekamp mot KIL2. Våre gutter har på ingen måte gitt opp, og vi siterer nå avdøde Lektor Eggen: «Det er ikke avgjort før potetene tas opp i Orkdal».

Tabellen finner dere her: Tabell 4. Div.

Søndag er det KANTALL som er Matchsponsor og de gir premie til LFKs beste spiller.

Matchprogram finner dere her: Gjøvik-Lyn2

Du kan enkelt holde deg oppdatert på alle kamper til lag i LFK i denne linken: Kampoversikt

Husk å justere datointervallet i nedtrekksmenyen, hvor etter du får fram alle kamper for LFK i ditt valgte tidsintervall.

Vi ønsker velkommen til Stampa til helgen.

Hjemmekamphilsen fra Stampa

(Foto: Daniel Mæhlum).