Etter flere henvendelser om handleuke for våre medlemmer, sender Tore og Pål dere alle en lissepasning, i form av handleuke i uke 6.

Til tross for at det er midtvinters, har vi fått flere henvendelser om handleuke. Dette viser vel for alvor at fotball nå også i vinterbyen, Lillehammer, er en helårsidrett.

Tore og Pål er som vanlig «på ballen», og sender med dette en historisk tidlig lissepasning til alle våre medlemmer. I uke 6 er det handleuke hos Sport 1 Strandtorget og Rustadstuen Sport. Begge forretninger har fylt opp butikken med relevante varer, og dermed bør alle finne det man har behov for.

I handleuken gjelder særskilte avtaler, og våre medlemmer innrømmes denne uken hele 30 % rabatt på utstyr fra Puma.

Du kan man handle fra mandag 5. februar til lørdag 10. februar, jevnt over også fra morgen til kveld. Vi håper at våre medlemmer setter pris på denne fleksibiliteten og at det er god tilgjengelighet på så vel klubbkolleksjon og andre nødvendige varer.

Vi benytter som vanlig anledningen til å minne om viktigheten av lokal handel og at omsetning blir igjen her i byen. En klar oppfordring er at man bruker klubben sine samarbeidspartnere.

Da gjenstår det bare å ønske riktig god handleuke til alle våre medlemmer.

Ustyrshilsen
Web.