Tradisjonen tro, blir det felles avslutning for alle lag i Yngres Avdeling.

En velkjent tradisjon i Yngres Avdeling er en felles avslutning av sesongen. Dette er et viktig kulturbyggende arrangement, og vi gleder oss til en nok en herlig samling med fotballfamilien. Da vi nå fusjonerer med Lillehammer Kvinnefotballklubb, er det naturlig å samle hele flokken i barnefotballen.

Lørdag 11. november fra kl. 13.00 til 15.00, skal vi skape skikkelig stemning sammen.

Det har gått ut invitasjon til alle lag i barnefotballen, fra 6 til 12 år, og dette gjelder både spillere, trenere og ledere rundt de ulike lagene. Det er også en tradisjon at vi er på Lillehammer videregående skole, og vi gleder oss til herlig kulturbygging.

Det blir pizza, brus, utlodning av premier, litt konkurranser osv. Kort sagt alt det en avslutning bør inneholde. Vi skal også markere dyktige selgere i våre Bambusa-kampanjer og ikke minst kåret vinnerlaget i årets Prosjekt JUBEL.

Barna vil også få møte utvalgte spillere fra eldre lag i klubbene, så her kan man bli bedre kjent med sine forbilder.

Alle lag har fått invitasjon via Rubic Laget Mitt. Samlet påmelding fra hvert lag sendes inn fra aktuell trener/lagleder på mail til:

dagligleder@lillehammerfk.no
dagligleder@lkfk.no

Frist for påmelding er: Tirsdag 7. november.

Det er ønskelig at så mange som mulig stiller i klubb-tøy, i fall man har dette. Alle lag vil ta turen innom scenen, og det blir mulighet for fotografering.

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til felles kulturbygging.

På vegne av styrene i LFK og LKFK.
Joz. & Marius