Det har vært store opplevelser på Stampa i helgen.

Denne helgen har Landsturneringen for tilrettelagt håndball og fotball blitt arrangert på Lillehammer. Ca. 1 600 personer har kost seg i Lily denne helgen. Det er NFF ved NFF Indre Østland som har vært ansvarlig for fotballdelen, og den har blitt gjennomført på Stampa. Vi synes naturligvis at det er kjempestas at denne turneringen har blitt lagt til Lillehammer og Stampa i år. At det er mye og god aktivitet på Stampa, er bare kjekt, og helgen har vært preget av ekte idrettsglede. Det er trolig mange som har hatt sunt av å se den idrettsgleden som har blitt fremvist denne helgen.

Turneringen begynte med parade på fredag, før det var kamper i går, lørdag. På kvelden var det bankett, og så har det vært full rulle igjen i dag, søndag. Vi benytter anledningen til å gratulere våre egne parautøvere fra Wednesday United med strålende innsats gjennom helgen.

Det er på sin plass å takke alle fra LFK som har stilt på for at fotballturneringen har kunnet bli gjennomført. Vi har hatt frivillige i sving siden fredag ettermiddag, og det har vært et betydelig antall timer som har blitt lagt ned av våre dyktige medlemmer. Vi har også stilt med dommere, og det har jevnt over bare vært smil å se gjennom helgen.

På NFF sine sider kan du lese mer om Landsturneringen: NFF Landsturnering

Vår lokalavis, GD, har også tatt turen innom og deres dokumentasjon av idrettsgleden kan dere lese mer om her: GD Landsturnering

Vi takker alle deltakere for strålende innsats på på stueteppet og parketten, og ønsker masse lykke til videre med årets fotballsesong.

Idrettsgledehilsen fra Stampa