Lørdag spiller A-laget siste hjemmekamp i årets sesong.

Lørdag 21. oktober er det klart for siste hjemmekamp for A-laget. Gutta har nå levert 12 strake seire på rad, og vi går for nummer 13 nå på lørdag! Det har vært en solid sesong for vårt A-lag, hvor kun en kamp har endt med tap så langt i sesongen. Det vitner om solide og stabile prestasjoner over tid. KIL 2 og LFK er de to dominerende lagene og ned til tredje plass er det et lite hav, så man må krysse Skagerrak for å finne lag nummer tre på tabellen.

Vi har nå et A-lag som vinner kamper, de scorer mål, og ikke minst har vi sterkere lokal forankring enn på flere år. Dette er trolig medvirkende årsaker til at vi ser flere mennesker på kamp. Det er også veldig gledelig å se igjen Lillehamringer som ikke har vært her alt for ofte de siste årene.

Vi håper på stinn betongkloss på lørdag, da dette er siste muligheten til å se A-laget i aksjon denne sesongen. Resultatene tilsier at det har gutta virkelig fortjent! Finn fram vinterhabitten og kle deg etter forholdene. Varme får du trolig av det som leveres på banen, og ikke minst i kiosken.

På motsatt halvdel står Kolbu KK, og vi gleder oss til et herlig oppgjør. Tabellen finner dere her: Tabell 4. Div.

Lørdagens Matchsponsor er GD, og de gir som vanlig premie til LFKs beste spiller.

Matchprogram kan du lese her: Kolbu KK

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til kamp.

Hjemmekamphilsen