Vi ønsker Bambusa velkommen som ny samarbeidspartner til både LFK, LKFK og Lillehammer Cup.

Det er en stor glede å ønske Bambusa velkommen som ny samarbeidspartner. Vi har signert en betydelig avtale som kommer medlemmene i begge klubber til gode.

De siste årene har vi redusert antallet dugnader i LFK hvor målet har vært å spisse innsatsen, og ikke minst gjøre det enklere å være medlem. Dette betyr at vi i LFK om kort tid nå vil stå igjen med Lillehammer Cup og G13 sin kioskdugnad på Kulturhuset på Stampa. Dette betyr at vi konsentrerer innsatsen om egne arrangementer og kampanjer, noe vi tror er viktig for motivasjonen når det kommer til å gjøre et stykke arbeid.

Dette er også første gang at vi i LFK og LKFK samarbeider om felles markedsaktiviteter som har sitt utspring i Lillehammer Cup. Bambusa blir nå tittelsponsor for turneringen, og fom. 2023 kan vi ønske velkommen til Bambusa Cup Lillehammer. Denne turneringen er det viktigste bidraget til både LFK og LKFK sin økonomi, og med økte markedsinntekter betyr dette også økt overskudd fra turneringen til begge klubbene.

Som en følge av det nye samarbeidet med Bambusa, har vi valgt å si opp avtalen med Birken. Samarbeidet med Bambusa betyr også at vi også slutter å selge en kalender hver høst. Vi vil nå selge sokker en gang på våren og en gang på høsten. For oss i LFK betyr dette at vi allerede i år tjuvstarter med en kampanje nå i november, og innværende uke vil alle lag få informasjon om gjennomføringen. Den er allerede godt kjent for våre medlemmer, og følger malen fra kalendersalget de siste årene. Som i alle salgskampanjer, vil det være flotte premier å vinne til både beste lag og beste selgere. Her er det bare å la konkurranseinstinktet få fritt spillerom!

Vi ønsker Bambusa velkommen på laget.

Kampanjehilsen fra Kulturhuset