Vi ønsker Puma varmt velkommen som ny utstyrsleverandør til Lillehammer FK.

Fra 1. januar 2023 vil LFK skifte utstyrsleverandør til Puma. Vi vil fortsatt samarbeide med Rustadstuen Sport som bli vår butikkforbindelse.

LFK sitt styre og ledelse har gjennomført en grundig prosess når det kommer til valg av utstyrsleverandør. Her har flere merker, butikker og distribusjonskanaler blitt vurdert. Målet har vært å finne de beste løsninger for våre medlemmer, og valget har havnet på Puma og Rustadstuen Sport.

Puma er en attraktiv merkevare som passer godt med LFK sine verdier og ikke minst vår identitet. Avtalen med Puma og Rustadstuen sport er den største utstyrsavtalen i klubbens historie, hvilket viser at vi er en attraktiv samarbeidspartner.

Både Puma og LFK er opptatt av bærekraft, og vi har ingen ambisjoner om å kaste utstyr fra tidligere leverandør. Medlemmer som har kjøpt utstyr bruker dette ut sin levetid, mens alle nye kjøp vil være artikler fra Puma gjennom Rustadstuen Sport.

Klubbsatsing er et tydelig satsingsområde for Rustadstuen Sport og butikken har som mål å være best på klubb, i tillegg til å være en god fullsortiments sportsbutikk. Rustadstuen Sport vil ha våre klubbprodukter fra Puma godt synlig og tilgjengelig.

«Vi gleder oss til å samarbeide med LFK, som er en viktig og riktig samarbeidspartner for Pumas videre satsing på teamsport. LFK vil være en stor og viktig referanseklubb i det videre arbeidet». (Cato Richardsen)

Det vil være mulig å kjøpe produkter fra Puma hos Rustadstuen fra 1. desember, og vi vil komme tilbake igjen med mer informasjon til våre medlemmer i løpet av november.

Vi ønsker Puma varmt velkommen på laget, og vi ber våre medlemmer og fans ta dem godt imot.

Dere kan bli bedre kjent med Puma på deres webside: https://eu.puma.com/no/en/home

LFK ønsker også å benytte anledningen til å takke Diadora for et meget godt samarbeid over svært mange år. Det er ikke rent få spillere med plagg fra Diadora som i en årrekke har prydet bybildet, både på og utenfor banen.