Vi gleder oss over at Morten Skjærstad er hovedtrener for A-laget også i 2023.

Morten Skjærstad kom inn i sommer som ny Hovedtrener for A-laget. Vi er meget godt fornøyd med den jobben han har gjort. Derfor gleder det oss at han går på en ny sesong i rollen. Morten har nå blitt godt kjent med både klubben og spillergruppen, og dette gir verdifull kontinuitet inn mot sesongen 2023. Gitt et nytt skifte, ville vi i stor grad måttet begynne på nytt igjen, hvilket vi nå slipper.

Morten er skolert, og har UEFA A-lisens. I tillegg har han erfaring fra treneroppdrag i tidligere 2. divisjon. Dermed har han viktige referanser på hvor listen skal ligge. Vi er godt fornøyd med den jobben Morten gjorde i høst, og A-laget hadde kun ett tap på de siste seks kampene. Det ble dessverre litt for mange kamper som endte uavgjort, men det er viktig å se det totale bildet, og ikke henge seg opp i enkeltkamper.

Morten sin forlengelse er også omtalt av GD, og den saken kan du lese her:Morten Skjærstad forlenger

Vi takker for tilliten som Morten viser oss som klubb, og han har tro på prosjektet. Vi har også tro på han! Vi håper LFK-familien tar han godt i mot.