Da er vi i gang med «Høstens vakreste eventyr».

Det vises til mail sendt våre medlemmer vedrørende «Høstens vakreste eventyr» som er vår tradisjonelle kampanje. Som alle nå trolig har fått med seg, så endrer vi produktet fra kalender til sokker.

Vi er nå i gang med årets kampanje og flere lag har allerede hentet ut poser fra Bambusa. Vi minner derfor om det som ble kommunisert til de ansvarlige rundt alle lag i klubben. Vi har følgende tider for utlevering av poser til lagene, hvilket skjer på Klubbhuset på Stampa:

• Mandag 7. november kl. 20.15-21.00 (ekstra tidspunkt!)
  • Tirsdag 8. november kl. 16.00-19.00
  • Onsdag 9. november kl. 16.00-19.00

Vi ønsker å vise alle at vi mener alvor med samarbeidet med Bambusa, og derfor er vi som klubb på tilbudssiden overfor våre medlemmer. Lagleder eller annen ansvarlig person rundt hvert enkelt lag, kan avtale egen tid for uthenting, i fall tidspunktene foran ikke passer. Da tar man kontakt med Daglig Leder på mail: dagligleder@lillehammerfk.no Alternativt kan du også ringe på telefon 976 75 776.

Sammen skal vi skape fantastiske prestasjoner de neste to ukene!

Kampanjehilsen fra Stampa.