Nåværende Hovedtrener flytter, og dermed er vi på jakt etter hans erstatter. Er du den som legger til rette for gode opplevelser?

Wednesday United (WU) er ett av nærmere 50 lag i Lillehammer Fotballklubb som er påmeldt i seriesystemet. Tilbudet het tidligere «Onsdagsklubben», men i flere år har vi nå driftet dette laget på vegne av Lillehammer kommune. WU er våre Parautøvere og er du opptatt av idrettsglede og store opplevelser med fotballen i sentrum, ønsker vi å høre fra deg!

• Ønsker du å bidra til å skape en meningsfull fotballfritid for mennesker med tilretteleggingsbehov?
  • Ønsker du å praktisere og få erfaring med aktivitetsledelse?

Ta kontakt for en uforpliktende prat:

Jostein Wahl (Daglig leder LFK), tlf. 976 75 776 eller epost: dagligleder@lillehammerfk.no

Pål Erik Heimstad (Aktivitetsleder/Trener WU), tlf. 913 60 580 eller epost: pal.heimstad@gmail.com

Vi kan tilby

• Ekte idrettsglede
  • Samhold og fellesskap
  • Erfaring til CV`n
  • Honorar kr. 5 000,- pr. sesong

Om LFK Wednesday United

• Tilrettelagt fotballtilbud for Lillehammerregionen
  • Etablert i 1994
  • Trener 1 gang pr. uke – på Sportsplassen onsdager kl. 17.00-18.00