Fotball er gøy – for spillere, trenere, lagledere, interesserte, foreldre og foresatte. Det er en ørliten hake ved moroa – det koster penger å holde det gående, og mer enn hva kontingenter og aktivitetsavgifter dekker inn. Derfor ber vi deg eller dine foresatte også i år om å selge skrapelodd fra Norges Fotballforbund skrapelotteri til inntekt for LFK. På den måten hjelper du deg selv og dine venner til et meningsfullt fritidstilbud!

Utdeling av lodd

Vi deler ut loddene onsdag 15.mai kl. 16:00-19:00 og mandag 20.mai fra kl. 16:00-19:00 på brakka på Stampesletta.

Vi ber om at alle laglederne eller trenere for hvert lag kommer og henter lodd og distribuerer til hvert av lagene sine.

Salg av lodd

Vi ber deg snarest mulig å starte salget av tilsendte lodd. Det er 13 lodd per person.

Du har fått vedlagt en regning på loddene, og den må du være så vennlig å betale så snart som mulig og senest fredag 21. juni 2019.

Det er ingenting i veien for å selge loddene senere, men beløpet på tilsendt giro er det viktig at du betaler som forventet, slik at du unngår purring. Loddsalget foregår utover sommeren og høsten over hele Norge og avsluttes i desember. Tusenvis av spillere hjelper seg selv, klubbene og fotballen på denne måten.

Du kjenner sikkert til hvordan et skrapelodd fungerer, men er du usikker kan du lese veiledningen på hvert lodd. Er det noe du lurer på kan du ringe direkte til Fotball Lotteriet (69 27 58 70). Hvis du som loddselger gir ut nye lodd som gevinst, du bytte disse inn hos klubbens daglige leder som har kontor på klubbhuset Brakka på Stampesletta.

Takk for sportslig innstilling til en økonomisk dugnad for klubben og lykke til med salget!!