Det ble en vellykket CC Strandtorget Xtra Camp denne uken.

Vi ligger ikke på latsiden i LFK, og vi førsøker å ha attraktive tilbud og tjenester til våre medlemmer. For de mest ivrige og ikke minst de som er blitt for gamle for Tine Fotballskole, tilbyr vi gjennom FotballXtra ikke mindre enn tre Xtra Camper dette året. Denne uken gikk den andre camp`n av stabelen. Her er vi så heldige at vi har med CC Strandtorget på laget.

Disse tre tiltakene har noe kortere varighet enn en klassisk fotballskole. Her er det fokus på enda tettere oppfølging fra instruktørene og ikke minst jobbes det tydelig fotballpedagogisk. Dermed retter vi oss inn mot et litt annet segment, og det er viktig at vi som en stor klubb har differensierte tilbud.

Basert på tilbakemeldingene synes også den andre Xtra Camp`n å ha vært vellykket. Vi benytter anledningen til å takke for den tilliten som blir oss til del som fotballklubb. Vi opplever god oppslutning om alle våre tilbud, noe vi selvfølgelig ikke tar for gitt. Vi kan bare love fortsatt knallhardt arbeid, både på og utenfor feltet.

I morgen, mandag, gleder vi oss på ny til å ta imot ca. 200 barn til vår andre Tine Fotballskole. Sammen med LKFK skal vi lage masse fotballglede gjennom uken.