Det er med stor glede vi kan ønske Even Engjom og hans lag på Swissvax Center Lillehammer velkommen som Støttespiller.

Swissvax Center Lillehammer finner du nord i byen, og vi gleder oss over at vi nå også har med bilpleiebransjen på laget. Flere sentere i samme bransje benytter produkter fra anerkjente Swissvax, men Swissvax Center Lillehammer er det eneste sertifiserte og rene Swissvaxsenteret i hele Norge. Og det finner du altså på Lillehammer!

Even Engjom er Kaptein på den lokale skuta, og han er opptatt av å støtte opp under lokal idrett. Samtidig oppfatter Even at vi i Lillehammer Fotballklubb har en god plan når det kommer til å legge til rette for fotball, blant annet for yngre spillere. Even poengterer flere ganger under vår prat, at aktivisering av barn er viktig.

Even sin idrett har i alle år vært, og er, hockey, og han er på ingen måte nyfrelst fotballfan, ei heller ser han mye fotball på TV. Dog innrømmer han å ha spilt FIFA i sine yngre dager. Imidlertid er det slik at fotball er en stor idrett, og det er viktig å støtte opp omkring det lokale idrettslivet.

For de som ikke kjenner denne bedriften, kan vi si at Swissvax driver med bilkosmetikk, og de er et detailing firma. De utfører alt fra polering til tradisjonell lakkbeskyttelse som voks, coating, helfoilering osv. Even avslører at de har kunder fra hele landet, men at majoriteten kommer fra rundt Mjøsa. Hver måned kommer det kunder fra f. eks. Oslo og Trondheim, og Even er godt fornøyd med at kundene velger senteret på Lillehammer.

Du kan lese en flott reportasje om senteret i GD: Fast jobb

Vi gleder oss over å ha fått med en ny Støttespiller på laget, og det er vel like naturlig å polere bilen som å pusse fotballskoa. Nå vet du hvor du bør dra for å gjøre nettopp det…