Søndag 7. november kommer Ham-Kam 2 på besøk til Stampa. Det blir en ren seriefinale og en av de mest spennende seniorkampene på flere år.

Årets siste hjemmekamp for A-laget spilles søndag 7. november på Stampa. Vi får besøk av Ham-Kam 2 og avspark er kl. 15.00. I går, onsdag, tapte Ham-Kam 2 mot Faaberg Fotball på Jorekstad. Dermed er det duket for en ren seriefinale hjemme på Stampa på søndag.

Caset er veldig enkelt. Vi må slå Ham-Kam 2. Da gjenstår en kamp for oss, hvilket er Valdres borte. Vi feide Valdres av banen hjemme, og gjør vi det på nytt, så er det målforskjellen som avgjør hvem som vinner denne avdelingen. Avdelingsvinneren spiller opprykksfinale mot den andre avdelingsvinneren, så her er det mye som står på spill for begge lag. Det bør derfor ligge til rette for en herlig match med masse nerve på stueteppet på søndag. Hovedtrener, Rune Hagen, oppsummerer kampen i følgende sitat:

«Come hell or high water»

Søndagens kamp er en av de mest spennende kampene for vårt A-lag på flere år. Det er svært gledelig at vi nå igjen kjemper i toppen av tabellen, noe som viser en klar utvikling fra de seneste årene. Det er liten tvil om at vi som klubb tar steg, både på og utenfor banen, og vi gleder oss til årene som kommer.

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til kamp. Vi håper å se mange på Stampa på søndag. I kiosken finner du som vanlig Trine og Britt, og du kan slå av en hyggelig fotballprat på Klubbhuset. Finn fram vinterantrekket og kom og hei gutta fram til seier!

Avspark er kl. 15.00.

Foto: LFK