Det ble tap i seriepremieren borte mot Gran sist fredag. På fredag er det nye muligheter, og da kommer nabo, Faaberg Fotball, på besøk.

Nils Arne Eggen har mange legendariske utsagn. Ett av dem er at den viktigste kampen er den du ennå ikke har spilt. Tapet sist fredag borte mot Gran er nå historie, og blikket er vendt fremover mot det som skal skje på Stampa fredag 20. august.

Når LFK web snakker med Hovedtrener, Rune Hagen, så er han klar på at det er et revansjesugent lag som skal møte Faaberg på fredag. Den første halvtimen på Gran var ikke god nok. Nå er fokus på å «snu noen steiner» for å endre på noen faktorer. Han ser også fram til å få noen spillere tilbake, som ikke har vært tilgjengelig. Det skjerper alle når det er konkurranse om plassene på laget. Rune er klar på at fotball handler om å jobbe hardt. Denne uken dreier det seg om å legge inn et stykke arbeid på feltet, slik at vi er best mulig rustet til å prestere på fredag.

«Fotball dreier seg om hardt arbeid»

Vi gratulerer også Torje Strand Bjørnaa og Sander Jensen som fikk sin debut i obligatorisk kamp for A-laget. De spiller til daglig G19 Interkrets. Det gror godt i Lillehammer FK, og det er mange lovende spillere som banker på døren til A-laget. Det sørger for sunn og god konkurranse, og det bærer bud om en lys fremtid for fotballen i idrettsbyen Lillehammer.

Avspark fredag 20. august er kl. 19.30. Nystekte vafler og fersk kaffe kjøper du i kiosken. Velkommen til første hjemmekamp for A-laget på Stampa.