Det er en stor glede å endelig kunne ønske velkommen til A-lagskamp på Stampa.

Siste hjemmekamp for vårt A-lag var tilbake i 2019. Grunnet pandemien har det ikke vært kamper for seniorspillere i breddefotballen, hvilket betyr spillere eldre enn 20 år. Ventetiden er nå endelig omme, og vi gleder oss til kveldens kamp på Stampa.

Gran, Lillehammer, Faaberg og HamKam 2 er tippet som fire vasse lag. Lillehammer begynte med tap sist fredag borte mot Gran, mens Faaberg slo Kolbu KK hjemme. Det er dermed et meget spennende oppgjør i kveld når det kommer til å kjempe om opprykk ut over høsten. Avdelingen er delt i to, og dette muliggjør både hjemme og bortekamper. Fullstendig terminliste finnes her: Terminliste

Det koster 50,- for voksne. Barn, pensjonister, studenter og militær går gratis på kamp. Det samme gjelder for klubbens egne spillere og andre som er engasjert eller har et verv i klubben. Vi oppfordrer egne spillere, trenere, lagledere, dommere og andre frivillige/ressurspersoner til å ikle seg LFK-tøy fra Diadora. Da viser vi hvem vi er, og hvor vi hører til.

GD har også tatt «tempen» på de to lagene før kveldens kamp. Den saken leser du her: GD før kampen

Da gjenstår det bare å ønske velkommen til kamp. Kiosken i Klubbhuset er åpen. Avspark er kl. 19.30.

Matchsponsor i kveld er Sparebank 1 Gudbrandsdal.