Vi ønsker Erik og hans lag ved Scandic Victoria velkommen på laget. Vi gleder oss til å spille på lag med det tradisjonsrike hotellet i sentrum.

Scandic Victoria er nyrenovert og nytt tilbygg skal stå klart i desember dette året. Det gjør Scandic Victoria til byens største sentrumshotell. Mange Lillehamringer har mange minner fra gamle Victoria. Her er nok å nevne Terrassen og Plaza Danzing. Lillehammer FK sin historie strekker seg tilbake til 1911, og dermed er det to tradisjonsrike organisasjoner som nå møtes i midtsirkelen.

Fra før samarbeider vi med både Mølla Hotell og Egon Restaurant. Det gleder oss å ønske Scandic Victoria velkommen på laget. At stadig flere lokale bedrifter ser gode muligheter gjennom et samarbeid med oss, er noe vi gleder oss over. Dermed øker vi antallet Samarbeidspartnere i vår bedriftspool, og vi skal ut over høsten legge ytterligere til rette for gode opplevelser for våre Samarbeidspartnere. Det skal være verdifullt å være en del av vår pool av samarbeidende bedrifter.

Hos Scandic Victoria er det Erik Fostervoll som har kontroll på lagoppstillingen. Erik tenker i likhet med oss langsiktig, og hotellet blir Sølvsponsor ut sesongen 2023. Dette gir begge parter gode muligheter til å øve på samhandling over tid.