Da er det bare å ønske velkommen til A-lagskamp på Stampa søndag 04.09 kl. 13.00.

Endelig er ventetiden over, og årets fire siste hjemmekamper for A-laget spilles på nye Stampa. Søndag står Hødd 2 på motsatt banehalvdel, og dette blir en rysare av en match. Seier på søndag, gjør at vi etter alle merker på primstaven, vil ha heng på lagene foran. Etter søndagens kamp, vil det også være hele 21 poeng igjen å spille om. Det er kanskje ikke så rart at nå avdøde, Lektor Eggen, sa at i Orkdal så tas potene opp i oktober. Det ser ut til å bli en meget spennende høst, og dette er vel en av grunnene til at så mange mennesker elsker nettopp fotball.

Vi feirer ny bane ved at absolutt alle kommer gratis inn på kampen. Medlemmer i LFK oppfordres spesielt til å bruke klubbtøy, slik at vi farger Stampa i blått og hvitt på søndag.

For å korte ned ventetiden inn mot søndag, kan du jo lytte til Sissel sin sang, «Velkommen hjem», og vi håper stien man går på, vil lede mange hjem til Stampa på søndag. Og ja, dere kan bli på Stampa så lenge dere vil på søndag, og alle er velkommen hjem til å heie gutta frem til seier og tre poeng.

Avspark er kl. 13.00. En liten oppfordring er å møte opp i god tid.

Hjemmekamphilsen fra Kulturhuset på Stampa.