Her finner du oversikten over hvor og når A-laget og G19 skal gjøre de siste forberedelser til høstsesongen.

Sommertid er ikke ferietid, men derimot fotballtid! Den flotteste måneden å spille fotball i, er kanskje juli. Sommer, sol og banene er på sitt aller beste. Både ungdoms- og senioravdelingen har hatt, og har, god aktivitet nå i juli. I august begynner seriespillet, og da stiller vårt A-lag i 4. divisjon, og vi stiller to lag i G19-årgangen. De mest ambisiøse juniorene skal spille på nasjonalt nivå i Interkrets. I tillegg stiller vi med et samarbeidslag med Faaberg. Det gror med andre ord godt i ungdomsfotballen i distriktet.

Innen seriespillet begynner, skal lagene ut i treningskamper, og det som er planlagt per nå er som følger:

A-lag

• Mandag 2. august kl. 20.00 Furnes (borte)

Høstens terminliste for A-laget finner du her: Terminliste A-lag

G19

• Torsdag 5. august kl. 18.30 HamKam (borte)
  • Søndag 8. august kl. 13.00 Gressvik (hjemme)

G19 har også satt av torsdag 12. august til treningskamp, men her er motstanderen pt. ikke avklart.

Høstens terminliste for G19 Interkrets finner du her: G19 Interkrets

Høstens terminliste for G19 kretsserie finner du her: G19 Kretsserie

Vi håper at både medlemmer, fans og andre med interesse for lokalfotballen tar turen på kamp, enten det er hjemme eller borte.

Om ikke så alt for lenge gleder vi oss til å ønske dere velkommen på Stampa til ordinært seriespill. Det har vi alle ventet lenge på!