Deltidsstillinger Lillehammer Fotballklubb Utviklingsavdeling

Lillehammer Fotballklubb ønsker å styrke oppfølging av våre barne- og ungdomslag. Vi søker motiverte og flinke hovedtrenere til våre ungdomslag. Man vil også ha ansvar for oppfølging av et kull i barnefotballen. Majoriteten av våre nåværende hovedtrenere har UEFA B-lisens eller er under utdanning for dette nå.

Vi søker etter kandidater til deltidsstillinger. Stillingene er varierte og omfangsrike, med arbeidstid ettermiddag, kveld og helg. Våre trenere kombinerer i stor grad trenerarbeid med annet arbeid på dagtid eller studier på Høgskolen i Innlandet, Lillehammer.

Assistentstillinger:

Om du ønsker trenererfaring i et mindre omfang har vi også en del assistentroller vi ønsker å bekle for neste år. Ta kontakt for mer informasjon om en slik rolle.

Arbeidsoppgaver hovedtrener:

• Hovedtrener årgang i ungdomsfotballen
  • Oppfølgingsansvar årgang i barnefotballen
  • Instruktør FotballXtra (Lillehammer FK sitt akademi//treninger etter skoletid)
  • Sonetrener

Kvalifikasjoner:

• UEFA B-lisens
  • Relevant utdanning og/eller erfaring kan veie opp for kravet om UEFA B-lisens

Hos oss får du:

• Lønn etter avtale
  • Oppfølging av trenerveileder
  • Mulighet til å delta i et spennende faglig fellesskap
  • Mulighet til videreutdanning etter avtale.

Om Lillehammer Fotballklubb:

Lillehammer Fotballklubb (LFK) er en av de større fotballklubbene mellom Kløfta og Trondheim. Vårt seniorlag spiller i 4. divisjon. Vi organiserer fotball for spillere fra seks år og opp til og med seniornivå. Aktiviteten drives fra vårt hovedanlegg på Stampesletta. Vi har vårt eget Akademi, FotballXtra, hvor vi tilbyr mer påvirkning for barn etter skoletid. Vi er i tillegg ansvarlig klubb for Landslagsskolen i Sone Nord på vegne av NFF Indre Østland. LFK har i dag to ansatte på heltid, hvilket er Daglig Leder og Utviklingsansvarlig. Klubben er i sterk positiv utvikling og vi søker nå personer som har lyst til å være med oss på laget.

I barnefotballen er vi grendeorganisert med barnelag knyttet til skolene Hammartun, Nordre Ål og Søre Ål. Ungdomsfotballen er organisert på Stampesletta, hvor spillere fra alle disse skolene utgjør stammen i våre ungdomslag. Vi samarbeider med Faaberg i ungdomsfotballen om trenere, spillere og lag – og ønsker å utvikle dette samarbeidet neste år. De siste årene har vi utviklet et meget givende samarbeid med HamKam som gir både spillere og trenere muligheten til å utveksle erfaringer fra det som er i dag er kretsens best plasserte toppklubb.

Søknad og CV innen 10. oktober 2021 til utviklingssjef Henrik Wangberg:

hwangberg@lillehammerfk.no

Kontakt oss gjerne med spørsmål om stillingene:

Henrik Wangberg, utviklingssjef, 406 08 495 – hwangberg@lillehammerfk.no

Jostein Wahl, daglig leder, 97675776 – dagligleder@lillehammerfk.no