Mange hadde tatt turen til Vintersamling Sport på Toppen Skybar onsdag kveld.

Tradisjonen tro, arrangerte vi onsdag Vintersamling Sport (VS). Aksjemøllen og Toppen Skybar var vertskap, og formålet med samlingen er todelt. Alle trenere i ungdomsavdelingen var invitert, og VS er en av flere måter vi forsøker å gi tilbake igjen på, til våre engasjerte trenere. A-lagets team var naturlig nok også til stede. Samtidig er VS en flott møteplass for våre samarbeidspartnere, hvor de kommer tett på vår organisasjon og ikke minst vårt kjerneprodukt, hvilket er sport.

Vi har flere ulike møteplasser gjennom et kalenderår. Formålet er å gi noe tilbake, både internt og eksternt.

De fremmøtte fikk en hilsen fra Styreleder, Ole Martin, før Henrik W. orienterte om status på Sport, med hovedfokus på Ungdom. Til slutt orienterte også Morten Skjærstad om status for A-laget.

Nytt av året, var også en Quiz om lokalfotballen. Her takker vi en av rikets mest kreative sjeler, Kim Kristiansen, for et suverent bidrag. Det var flere lag som leverte solide resultater, og vinnerlaget sees i bildet under.

Som vanlig var Toppen Skybar et utsøkt vertskap. På byens tak koste de fremmøtte seg, og fra kjelleren sørget Egon for bespisningen. Med så gode rammer, er det ikke overraskende at samlingen ble en fin møteplass, hvor det var klare tegn til god samhandling mellom de fremmøtte.

Lagbyggende hilsen