Etter en sommerpause i juli, er nå Tirsdagskaffen tilbake.

Tirsdagskaffen tok som mange andre en pause i juli. I morgen, tirsdag 3. august, er vi tilbake igjen, og vi ønsker velkommen til kaffe med «nogo attåt» på Klubbhuset.

Hver tirsdag mellom kl. 11.00 og 12.00 har vi fersk kaffe og litt å bite ti på Klubbhuset. Det er svært gledelig at mange tar turen innom ukentlig og her løses store og små problemer på løpende bånd. Det er ikke få tema vi er innom i løpet av en time. Vi er ikke snauere enn at vi tenker at Tirsdagskaffen er et godt bidrag til den mentale folkehelsen.

Tirsdagskaffen er også et uttrykk for vår verdigrunn, kjent som LÅGEN. Her finner vi bokstaven Å, for Åpen. Døra på Klubbhuset er åpen, og alle er velkommen innom for en fotballprat. Ønsker du å treffe flere likesinnede, er tirsdager mellom 11.00 og 12.00 et godt tidspunkt.

For fullstendig utdyping av vår filosofi, så finnes den på våre websider: Filosofi LFK

Vi gleder oss til å se dere på Stampa, og vi ønsker velkommen til Klubbhuset.