Det ble dessverre tap i gårsdagens kamp på Jorekstad. Alle poengene ble med til vestsiden av Mjøsa.

I går, tirsdag, var det klart for høstens første hjemmekamp. Vi møtte Raufoss 2, og etter 90 minutter viste kampuret 1-2 i favør av våre gjester. Det var en rimelig jevnspilt kamp, men Raufoss er best i begge ender av banen, og der avgjøres som kjent fotballkamper. Våre gutter hadde nok sjanser ut over i kampen til å få med både ett og tre poeng. I klippet under, er det Ismael som smeller ballen i vinkelen, men dessverre blir det stang ut.

IMG_2053

Vårt mål blir scoret av nykommeren, Asle Hastadklev, som gjorde sine saker så bra, så han også ble kåret til LFKs beste spiller i går. Belønningen var en premie fra Matchsponsor, Rustadstuen Sport.

Før kampen fikk Mats Renolen overrakt blomster fra LFK. Han har i flere år vært en viktig bidragsyter, både som spiller og som Trener i klubben. Nå går hans ferd videre over Dovre og til Trondheim. Vi takker Mats for flott innsats i LFK og ønsker han lykke til videre. I går var vi også så heldige å være de første som kunne innvie nye Jorekstad. Faaberg Idrettslag har lagt helt nytt dekke på Jorekstad, og i den forbindelse overrakte vi også en blomst til Nestleder i Styret, Irene Lykstad. Det var også et uttrykk for at vi er takknemlige for den smidighet som Faaberg Fotball har vist, i følge med en krevende arenasituasjon på Stampa. Det er Fair Play i praksis.

Vi takker ellers kveldens Ballhentere for god innsats. De kom fra G13. En stor takk også til G16 som var gårsdagens Stadionverter. Vi takker også G09 Nordre Ål som var til stede og skapte litt jubel fra tribunen.

A-laget reiser nå fredag til Førde, hvor det er kamp på lørdag. Vi håper alle at det blir poeng med i bussen hjem.