Olivera Tannhelseteam har blitt med som sølvsponsor i LFK. De har som mål å forbygge tann- og munnsykdommer, gi deg trygghet, et pent smil og dermed mer glede og livskvalitet.

Fordeler for LFK-medlemmer

Som LFK-medlem får du 20% rabatt på all ordinær tannbehandling (ikke oral kirurg).

Vi kan også tilby dere eget velkomsttilbud!

Husk å last ned medlemskort på Rubic LagetMitt slik at dere kan bevise medlemskapet i LFK.

Hva gjør du hvis du har tannvondt en kveld på en helligdag?

Fra nyttår vil det fylkeskommunale tilbudet om tannlegevakt bli lagt ned. Hva gjør du hvis det oppstår tannverk på kveldstid eller i løpet av helgen? Eller på en helligdag?

Olivera Tannhelseteam har tannlegevakt 365 dager i året og kan tilby deg den tryggheten du trenger for å ta vare på din tannhelse. De har åpent 7 dager i uken, hele året – også på helligdager.

Moderne klinikk, moderne åpningstider

Olivera Tannhelseteam har åpent mandager til lørdager fra kl. 08:00 til 20:00. Åpningstidene gjør at medlemmene våre slipper å bruke verdifull treningstid til tannbehandling. For LFK-medlemmer (og ektefeller/samboere) vil prisene være de samme uansett ukedag eller tidspunkt. De har en moderne tannklinikk midt i gågata på Lillehammer.

Olivera Tannhelseteam består av 4 tannleger, 4 tannlegeassistener, 1 tannpleier og 1 oral kirurg. De har også spesialister på tannlegeskrekk.