Ikke bare har det blitt vann og avløp på Klubbhuset. Nå har vi også fått vaskemaskin.

Vi er svært opptatt av å utvikle Klubbhuset til en sentral møteplass, og ikke minst er det navet i hjulet vårt når det kommer til kulturbygging.

Vi har tidligere fått tildelt midler fra både Sparebank 1 Gudbrandsdal og Sparebankstiftelsen DnB. Det har muliggjort vann og avløp, og vi jobber nå konkret med videre utvidelse av stuen.

Et viktig ønske å få realisert, har vært en vaskemaskin i vårt nye våtrom. Dette rommet fungerer både som bad og vaskerom, og en vaskemaskin gjør logistikken vår enklere. Det muliggjør draktvask på Klubbhuset, og ikke minst også vask av treningsutstyr som f. eks. vester. Det er derfor svært gledelig at vi tidligere i vår fikk tildelt midler fra GD-fondet. Tildelingen var øremerket innkjøp av vaskemaskin og den er nå kommet på plass. Dette representerer en ytterligere forbedring i vår infrastruktur, noe som er avgjørende for å ta kontinuerlige steg fremover.

Utviklende hilsen fra Stampa