For noen sesonger siden, tok vi og Strandtorget ut separasjon. Det er med stor glede vi kan si at kjærligheten har seiret, og vi ønsker Strandtorget velkommen tilbake på laget.

I mange relasjoner opplever man at man av og til må ta en pause. For noen sesonger siden, var dette tilfellet med vår langvarige relasjon med Strandtorget. Hva er vel da mer gledelig enn å kunne informere om at vi har funnet tilbake igjen til hverandre.

Strandtorget blir ny Hovedsponsor i Lillehammer Fotballklubb for perioden 2021 og 2022. Som et ledd i dette arbeidet, skal vi også gjenopplive «Fotballens Dag» i juni, som var en flott tradisjon for noen år tilbake.

Senterleder, Erik Skjellerud, påpeker at det er nye takter, både på Strandtorget og i Lillehammer Fotballklubb. Klubben er en stor aktør, og yter et viktig bidrag til lokalsamfunnet. Da er det naturlig for Strandtorget å engasjere seg. Skjellerud påpeker også at det har skjedd en betydelig positiv utvikling i klubben de seneste årene. Det gjør at vilkårene for å spille på lag igjen er til stede.

«LFK tar et viktig samfunnsansvar for barn og ungdom, og det ønsker vi på Strandtorget å bygge opp under»

Vi gleder oss over å ha Strandtorget med på laget igjen. Man kan bytte både ektefelle og bil, men fotballaget er det vanskeligere å forlate. Vi ser fram til mye lidenskap og fotballglede i årene som kommer.

Kjærlighetshilsen

LFK web