Frem til 1. april kan du nå bestille sesongkort til A-lagets hjemmekamper i Norsk Tipping-LIGAEN.

Det går nå raskt mot seriestart i Norsk Tipping-LIGAEN, og vi gleder oss til en meget spennende sesong. Frem til 1. april kan du nå sikre deg tilgang til store opplevelser til en lav pris.

Som en følge av at vi nå spiller på nasjonalt nivå vil billettprisen i 2022 være 100,- for voksne og 50,- for barn.

Vi har priset årets sesongkort til kun 500,- for voksne og 250,- for barn. Det er 13 hjemmekamper i årets sesong, og ordinær pris vil da være hhv. 1 300,- og 650,- i fall man skal gå på alle kamper. Et bedre tilbud enn dette skal man lete lenge etter, og du bestiller sesongkort ved å sende oss en mail som følger: dagligleder@lillehammerfk.no

Synes du mail er trøblete, plukker du opp telefonen og ringer til Daglig Leder på: 976 75 776.

Du henter ditt sesongkort på Klubbhuset, hvor du kan betale med VIPPS eller kort.

Sesongen begynner 9. april og det med hjemmekamp. Du finner fullstendig terminliste for A-laget her: Norsk Tipping-LIGAEN avd. 2

Vi satser på at bestillingene vil renne inn og ønsker fortsatt god vinter.