Lørdag var vi invitert til Briskeby som samarbeidsklubb til HamKam. Det ble en flott ettermiddag i solen.

Lillehammer Fotballklubb er en av flere samarbeidsklubber til HamKam. En gang i året inviteres vi til en utvalgt kamp, og i år ble det oppgjøret mot Bodø/Glimt. Her stilte vi med Ballhentere, og det var G13 som fikk oppdraget i år. Vi takker for vel utført arbeid av de spillerne som deltok. Noen av dem kom også tett på Glimt sin tomålsscrorer for anledningen.

I tillegg fikk vi tildelt 100 billetter, og det er svært gledelig at kvoten ble brukt. Det var et betydelig LFK-felt på tribunen og mange koste seg i solen på Briskeby. Alle lag fikk muligheten til å bestille billetter via Rubic Laget Mitt, og det er meget gledelig at en så stor gruppe tok turen. Dette er en av flere fordeler vi har som samarbeidsklubb.

Dessverre endte det med tap for hjemmelaget, men det ble uansett en flott ettermiddag på Hamar.

LFK web

(Foto: Haakon Engen)