Sammen med ASKUS IT har vi nå satt opp et webkamera på Stampa. Dermed kan du nå følge med på forholdene på søndre bane.

Vi har fått en del innspill fra våre medlemmer om muligheten for et webkamera innstilt mot søndre bane. Dette fordi det foregår mye uorganisert trening på banen. Fra klubbhuset på Stampa har vi med egne øyne sett hvor viktig det har vært med vinteråpen bane. Det har myldret med gutter og jenter i alle aldre på søndre bane til alle døgnets tider.

Når det snør, noe det ofte gjør på Lillehammer, kan det være kjekt å vite om kommunen har rukket å brøyte banen. Som alle forstår, skjer dette til ulike tider på døgnet. Mange har også litt reisevei til banen, og det er kjedelig å komme til Stampa hvor det kanskje ikke er mulig å gjennomføre egentrening/uorganisert aktivitet. Det gleder oss derfor å kunne informere om at et webkamera nå er på plass. Klubben er til for medlemmene, og da er det ekstra hyggelig å kunne innfri et ønske fra våre medlemmer. Vi klarer nok ikke å innfri alle ønsker, men denne henvendelsen var det hyggelig å komme i mål med.

Da det er spådd en del nedbør denne uken, minner vi alle våre medlemmer om at man ikke skal oppholde seg på banen når det utføres vedlikehold.

Vi har fått god hjelp fra en av våre samarbeidende bedrifter. Morten Hovde er daglig leder i ASKUS IT. Morten kan hjelpe deg med det aller meste av IT-leveranser, herunder rådgivning og leveranser av datautstyr, support og serverdrift. I all hovedsak jobber Morten mot bedriftsmarkedet, og du kan lære mer om ASKUS IT her: Hjemmeside

Vi takker for rask og god bistand, og ikke minst god service. Link til kamera finner du her: Cam søndre bane