Vi minner om flotte premier til både lag og selgere ifm. kalenderaksjonen. Nå er vi på oppløpssiden av kampanjen.

yr.no melder om strålende vær i helgen. Hva er vel da bedre enn å bruke helgen på å bli kvitt kalenderne i fall du ikke allerede er i mål?

Denne høsten har vi introdusert en salgskampanje hvor produktet er en kalender. Der får man ikke mindre enn 19 vinnermuligheter per «lodd» (kalender). Neste uke skal alle Lagledere tilbake til Klubbhuset og rapportere salg for sitt lag. Dermed er vi nå helt i sluttfasen av høstens kampanje.

I den forbindelsen minner vi om flotte premier til både beste lag og beste selgere. Vi jobber med entusiasme og positiv forsterkning, og vi tenker at det er langt bedre enn pisk.

Følgende premier er det mulig å vinne:

• Beste lag: Pizzakveld betalt av klubben
  • Beste selgere
    • 1. plass – Gavekort Rustadstuen pålydende 3 000,-
    • 2. plass – Gavekort Rustadstuen pålydende 2 000,-
    • 3. plass – Gavekort Rustadstuen pålydende 1 000,-

Vi ønsker lykke til med helgens innspurt. Kom dere ut i det fine været og spre det glade budskapet!

All betaling skjer til VIPPS-nummer: 125374. Der velger man «Bursdagskalender» i menyfeltet og huker av for hvor mange man vil kjøpe.

Da gjenstår det bare å ønske riktig god salgshelg.

Markedshilsen
LFK web